onsdag 2. september 2009

Forventninger til mediefaget :)


Jeg tror det er mange emner i mediefaget som jeg ikke hadde tenkt på at vi skulle gå gjennom. Jeg trodde egentlig at det skulle være mer praktiske ting vi skulle drive med, men nå vet jeg at det også er mye teori noe som er like viktig. Så vet jeg også at det blir emner i faget som ikke interesserer meg fullt så mye som de andre, men jeg har bestemt meg for å henge med uansett hva det er.

Det er helt sikkert at kommunikasjon er en stor del av faget, og det er viktig. Ved hjelp av kommunikasjon får vi gjort mye ut av media og vi lærer også veldig mye av hverandre ved å kommunisere uansett hvilken form for kommunikasjon vi bruker.

Jeg forventer å lære en del om effekten media generelt har på oss, og hvordan media kan brukes for å nå til folk osv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar